Hoofdmenu

zaterdag 1 november 2008

Een heel klein beetje gek ...
Moet je wel zijn om de loopschoenen aan te binden om in de gezapige regen en stevige wind een duurloopje van 12 km te doen. Dan toch liever dat, dan een ganse dag in mijn zetel te zitten en zeuren over het typische herfstweer. Je kan er toch niks aan doen. En ondanks die regen en wind liep het vlot (donderdag ll niet, toen had ik blijkbaar de dinsdagse training nog niet helemaal verteerd). De Hoge Jan (een helling van 1 km lang) en de 'afdaling' ervan via een slijkerige veldweg (voorproefje voor morgen) werden makkelijk overwonnen.
Morgen staat de eerste echte veldloop van het seizoen op het programma. Deze wordt gelopen te Opwijk (Nijverseel) in weiden waar tot gisteren nog koeien gestaan hebben. Vorig jaar heb ik daar mijn debuut gemaakt in de cross. Toen was het droog en rustig herfstweer. Mijn spikes waren onmiddellijk gedoopt met 'vlaai'. ;-)
Lotte kan wegens een verkoudheid incl. een stevige hoest niet deelnemen. Ze wil wel maar dan zou ze alleen maar zieker worden. Ze gaat wel supporteren voor haar loopvriendinnen.

Gelopen:
Donderdag: 3km loslopen - 800m (50m in/out) - 20r a 2'10"/2'15" (elke 5e r a 2'05") - 1km loslopen
Zaterdag: 12 km - 59'48" - gs. 12 km/u - ghs. 149

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vandaag was het inderdaad hondeweer: ik heb een duurloopke van 20 km gedaan, kwestie van mij niet te laten kennen :). Veel succes morgen!!

Anoniem zei

mooie trainingsarbeid zo te zien dit jaar,dat mag gezien worden,van het weer moet je,je niets aantrekken,dat trekt zich van jou ook niets aan!!!!!!!
grz
Patrick