Hoofdmenu

donderdag 20 november 2008

Inspanningstest
Vorig jaar omstreeks deze periode ben ik voor het eerst naar het ASZ te Aalst geweest voor een (loop) inspanningstest. Het resultaat was toen volledig negatief. Bleek dat ik toen mijn basisconditie volledig verwaarloosd had en door die 'foutieve' training veel te vlug verzuurde. Toen heb ik mij aangesloten bij de loopgroep olv Coach Koen V. Deze heeft mij terug op de rails gezet, met als resultaat dat mijn uithouding en gemiddelde loopsnelheid al flink de hoogte zijn ingegaan. Tijdens de test kon ik na 3' aan 16,2 km/u nog +/- 1' aan 18/u lopen. Volgende week dinsdag wordt de uitslag besproken met Dr.Cooman. Hopelijk zal hij deze keer positiever uitvallen.
Vandaag ben ik ook over de 2.000 km in-1-jaar-grens gelopen. Waarschijnlijk komen er dit jaar nog een paar 100 km bij de komende anderhalve maand.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Het resultaat kan alleen positief zijn.
Proficiat met je kaap van de 2000 km/ jaar.

Eddy Broekhaar zei

Helaas ben ik nu opgenomen in het
verzorgspectrum t'Zand te Zwolle.
Omdat ik 2x aan Hydrosepfolie ben
geopereerd (wat een niet aangeboren
waterhoofd betekent)
Maar tot kort daarvoor was ik aan
de halve Marathon toe.
Ik liep wel ongeveer +- 40 a 100 kilometer per maand.Wat vindt dat
jammer dat dat helemaal over is
Want ik nml.2drains gekregen in
mijn hoofd,helaas het is voorbij.
De hartelijke groeten van E.B.
Zwolle 09-01-03.