Hoofdmenu

zaterdag 8 november 2008

Palingfeesten
Dit weekend worden op den Opstal voor de 31e keer de Palingfeesten in zaal Torenhof (achter de kerk) georganiseerd. Je kan kiezen uit paling in tomatensaus, paling in 't groen of voor wie dat niet lust is er vol-au-vent alles geserveerd met brood of frietjes en dat tegen een economische prijs. An en haar ouders zijn daar het hele weekend aan het helpen. Morgenochtend om 5u mag ik de paling nog eens gaan wassen.
Deze week heb ik na de rustdag van woensdag reeds 3 maal gelopen. Donderdag tijdens de clubtrainingen bakte ik er niks van. De eerste reeks van 5 x 500m, waarvan de laatste 500m snel, liepen heel goed (2'05" & 1'50"). De volgende reeks merkte ik dat ik de 1e veeeel te snel gelopen had, resultaat = motor opgeblazen. De laatste 10 rondjes heb ik dan afgewerkt aan een tempo van 2'15".
Gisteren liep het ook niet, zodat de lichte duurloop een herstelloop geworden is en vandaag was net het omgekeerde. Raar hoe het op 1 dag plots vlotter kan lopen.
Morgen is er voor de jeugd de bostraining. Voor mij is er een progressieve duurloop.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

Soms gaat het langs geen kanten,dan als je denkt ik zal maar vertrekken,maar het zal niet vet zijn,heb je vleugels,dit heb ik al meermaals ondervonden en andere atleten ook,een mens zit raar in elkaar Mike!
grz Patrick