Hoofdmenu

zaterdag 10 januari 2009

Nog niet veel gelopen
Door de lage temperaturen heb ik deze week nog niet veel gelopen. Dinsdag -8 (vond ik iets te koud), woensdag had ik geen zin en had ik het overal koud (een gevolg van de minder goed werkende airco op het werk). De donderdag training heb ik wel afgewerkt 12 km bij -4. Deze namiddag staat er een rustige duurloop op het programma ter voorbereiding op de veldloop in Hamme morgennamiddag.
Bij deze vriestemperaturen en laagje sneeuw ligt de natuur er prachtig bij (zie blog An). Daar staan een aantal mooie foto's van oa. Buggenhout bos, schaatsen op natuurijs, ... Zo krijg je aan de binnenkant van een ruit in een onverwarmde garage een paar ijskristalvormen.
Donderdag merkte ik dat de display van mijn Polar (S 120) een mooi blanco schermpje was ... weg waren de cijfertjes. Waarschijnlijk is de batterij leeg. Op 3 december ll werd hij 5 jaar en is hij pas toe aan zijn derde batterij. Gisteren ben ik iets vroeger gestopt met werken om hem binnen te doen bij Polar in Dendermonde. Zij waren bezig met een personeelsvergadering en normaal was het kantoor gesloten. Net voor ik daar wou vertrekken ging de deur open en werd mijn hs-meter aangenomen. Maandag mag ik gaan afhalen. Van een goeie service gesproken. Ze konden even goed hun deur dicht gehouden hebben.


Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: