Hoofdmenu

woensdag 30 september 2009

En de vloerder ...
Die stuurde weer zijn kat. Niet dat ik tegen die beestjes heb hoor, maar nu begint het stilaan tegen te steken. Dit is de zoveelste keer dat hij beloofd had om de afwerking te komen doen (max. een halve dag werk). Toen hij een uur na het afgesproken tijdstip nog niet aangekomen was heb ik hem proberen te bellen, sms-en maar hij bleef onbereikbaar. Misschien dat ik de laatste plinten zelf plaats en zijn geld ... ;-) Gelukkig had ik niet speciaal daarvoor verlof genomen vandaag. Dat gaf mij de gelegenheid om rond de middag een 'herstel' loopje te doen (8,31 km in 42'00" = 11,9 km/u) en daarna nieuwe loopschoenen te bestellen bij Top Sport in Lebbeke (Adidas Salvation). Gisteren was er een gezamelijk opwarming en stretching van de loopgroep van coach Koen, gevolgd door een duurloopje van 7 km in 33'08" (gs. 12,7 km/u).

Tot de volgende keer

1 opmerking:

Anoniem zei

moet controleren:)