Hoofdmenu

dinsdag 3 november 2009

Fikse regenbui
Omdat zondag de achillespezen niet 100% aanvoelden, nog steeds een beetje stijfheid vd cross zaterdag, had ik een extra rustdag ingelast. Op maandag was het al veel beter en vertrok ik in de namiddag onder een stralend zonnetje voor een kort loopje. Eens goed en wel het bos in begon de hemel te betrekken en gingen de hemelsluizen open, goed voor 5 km plensbui-loop. En wat dacht je . . . het regenjasje hing warm en droog thuis. Vandaag was het clubtraining en het was opnieuw hevig aan het regenen. Ditmaal had ik wel mijn loopregenjasje aan en het heeft zijn dienst bewezen.
Het werd een korte maar pittige training. 3 Reeksen van 2' snel (S) + 2' traag (T) + 1'30" S + 1'30" T + 1'00" S 1'00" T + 30" S + 30" T. Snel was 1 rondje van 500m in 1'51" - 16,2 km/u. Het liep verbazend vlot. Geen enkele keer kreeg ik last van zware of vermoeide benen. Ik hoop morgenavond tijd te hebben voor een lichte duurloop, want op donderdag staat er opnieuw een snelheidstraining op het menu.

Tot de volgende keer

2 opmerkingen:

Dirkjogt zei

Een beetje regen geef ik niet om, maar trop is teveel.

de coach zei

Geen snelheidstraining mike - HERSTELTRAINING
heb je verkeerdelijk opgevangen
de coach