Hoofdmenu

vrijdag 18 juni 2010

Geen goesting
Zo kan je het stargevoel bij de 'korte' duurloop van gisteren omschrijven. Ook mijn Garmin had het eerste deel geen zin. Of waren het de satelieten die in staking waren. Mijn 'geen zin', heeft misschien te maken met de 2 avonden klinkers afspuiten en opnieuw aanvullen met wit zand en de hele drukke periode op het werk. Zondag as wordt de eerste fase van de nieuwe faktuur layout van Belgacom in produktie gezet. Omdat dit een belangrijk project is met veel 'visibiliteit' is de druk hoog om geen foute documenten uit te sturen vanaf maandag as.
De afgelopen week is er niet zo heel veel gebeurt om over te schrijven, enkel een paar vlotte trainingen. Ondertussen zijn de loopschoenen aan vervanging toe. Niet dat ik er al veel km's mee gelopen heb, maar het binnenwerk aan beide hielen is compleet versleten. In 1 schoen loop ik al 'op de plastiek'. Heel goed om blessures te krijgen, dus morgen ga ik richting de sportwinkel in Lebbeke om een nieuw paar aan te schaffen. Of het opnieuw Adidas Salvation zullen worden weet ik nog niet. Alles hang af van welk type schoen als gegoten zit.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: