Hoofdmenu

maandag 28 maart 2011

Lentekriebels
Lopen heb ik afgelopen week niet veel gedaan. Enkel op dinsdag & donderdag een rustige duurloop tijdens de clubtraining. Het voorbije weekend heb ik op zaterdag het glas in de serre geplaatst. Op zondag was het genieten in de warme zon tijdens de lenteschoonmaak in de tuin. Dus heb ik weer geen meter gelopen. In de namiddag trok de carnavalsstoet door ons dorp die naar het schijnt een massa kijklustigen naar ons dorp gelokt heeft. Wij hebben dit aan ons laten voorbijgaan, want wij zijn niet echt carnaval-minded. 's Avonds was de kermis vlug stil. Enkel een paar mensen die van de fuif kwamen hebben 's nachts nog voor lawaai gezorgd. Sanne & Lotte hebben allebei examens dus die zijn ergens anders gaan studeren. Dat zal ook vandaag het geval zijn, omdat de stoet van de voil janetten en boerenmadammen door de straten van den Opstal trekt. Voor mij wordt het opnieuw een rustige loopweek. Misschien dat ik de dinsdagtraining eens oversla (afhankelijk van wat er nog te doen is in de tuin). Vanaf donderdag begin ik dan meer te trainen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: