Hoofdmenu

zondag 13 mei 2012

Run for LCH (Kapelle-Op-Den-Bos)
De weergoden waren gisteren de organisatoren van de eerste 'Run for LCH' goed gezind. Meer dan 1.200 lopers en wandelaars kwamen afgezakt naar Kapelle-Op-Den-Bos voor een loop van 5 of 10 km of een wandeling van 8 km en dit tvv het onderzoek naar LCH. (Meer info daarover vindt u via deze link). Ik had gekozen voor de 5 km en hoopte die in minder dan 25 min. te lopen. Al van bij de start liep het vlot en ik dacht om dat tempo zo lang mogelijk aan te houden. Ik verwachtte tegenwind toen we langs het kanaal liepen, maar dat viel best mee. Het was zelfs aangenaam warm. Mijn hoofd heeft een kleurtje van gekregen van het lopen in het zonnetje. De laatste km ben ik zelfs nog wat sneller gaan lopen en zo kwam ik in 22'37" over de aankomst (gs. 13,3 km/u). Er werd geen uitslag opgemaakt, maar dat hoeft niet voor mij. Het was hem vooral om de fun te doen. Enig min-puntje was dat de start 10'  later gegeven werd, waardoor je bijna 20' stil stond in het startvak. Voor de rest was de organisatie dik in orde.

Tot de volgende keer


Geen opmerkingen: