Hoofdmenu

zondag 10 juni 2012

1.000 x 1.000 x dank ...
Aan de persoon die mijn autosleutel gevonden heeft. Vrijdagavond waren we door de baas van het bedrijf waarvoor ik werk, PearlChain.net, uitgenodigd voor een etentje in het MAS. Na de traditionele Antwerpse fileleed vond ik een (gratis) parkeerplaats op 200m van het museum. Van het uitzicht genietend namen we de roltrap naar de 9e verdieping. Toen ik aan de vestiare mijn jas ging afgeven wou ik mijn autosleutel uit mijn zak nemen ... maar die zat er niet meer in. In geen enkele zak. Efkes dag gezegd tegen de baas en via de roltrap naar beneden. Nergens was de sleutel te vinden. Toen ik aan de auto kwam, zag ik dat de buitenspiegels opengeklapt waren (normaal sluiten automatisch die als de wagen afgesloten wordt). De sleutel lag op het dashbord. Een hele opluchting want de reservesleutel hadden we niet bij. Nogmaals dank aan de persoon die de sleutel gevonden heeft, de auto opgezocht heeft met de afstandsbediening en hem er in gelegd heeft. Ik zag efkes bleek toen ik merkte dat ik mijn sleutel 'kwijt' was.
Het tweesterrenrestaurant 't Zilte wordt uitgebaad door topchef Viki Geunes. Hij tovert een smakenpallet op een bord op U tegen te zeggen. Het was superlekker. Na het eten zijn we op het 360° dakterras t' Stad en de haven gaan bewonderen. Spijtig dat er zo'n harde, koude wind stond. Maar dat geeft ons een reden om deze zomer nog eens naar het MAS te gaan.
Gisteren stond er opnieuw een feestje op het programma, deze keer in familieverband, een lekkere BBQ (zoals altijd bij mijn schoonbroer & schoonzus) doorgespoeld met de nodige geestrijke drank. We zaten er op ons gemak en het was laat toen we naar huis reden. Vandaag met vaderdag ga ik het iets rustiger aan doen.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: