Hoofdmenu

vrijdag 22 juni 2012


Tis nie waar hé
Het is weer efkes geleden dat ik nog iets gepost had, maar veel viel er niet te melden, enkel dat het de goede kant op ging met de conditie. Dinsdag stond er een snellere training op het programma (2 x 4 km 2’10”/500m en tussen elke reeks 500m joggen). De eerste reeks verliep prima. Nooit in het rood gelopen. Na 200m in de 2e reeks, plots precies een wespensteek aan de zijkant van mijn knie en een ambetant gevoel in de pees erboven. Efkes gerust, nog eens geprobeerd en weer was daar die pijn. Dan ben ik maar gestopt. Woensdag tijdens de dag had ik nergen pijn of last. ’s Avonds efkes op de fiets gekropen voor een kort toerken en de knie gaf geen krimp. Oef. Gisterenavond de ultieme test met een duurloopje van +/- 8 km. Opnieuw geen last, dus zaterdag loop ik mee in de Achilles Run for Fun te Opwijk. Het zal niet op volle snelheid zijn, maar deelnemen is belangrijker dan …

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: