Hoofdmenu

woensdag 18 september 2013

Avondschool is begonnen
Maandagavond om 18u30 ben ik begonnen met avondschool te Asse. 2 avonden in de week volg ik de opleiding voor hulpmechanicien motor- en bromfietstechniek. Op maandag gaat over elektriciteit en elektronica en op dinsdag over mechanica (motoren, frame, ...). Vanaf februari is er enkel nog praktijk op maandag.
Vandaag ben ik eindelijk naar de osteopaat geweest voor de pijn aan mijn rug. De laatste tijd liep ik ook nog redelijk krom.Op 3 plaatsen zat mijn rug redelijk vast en mijn bekken staat wat scheef. Na een hoop gewring en geduw zit alles al veel losser. Hopelijk ben ik zo snel van de pijn vanaf. De klachten aan mijn achillespees waren geen gevolg van het 'krom' lopen. Morgen ga ik nog zo'n 8km loslopen in functie van zondag.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: