Hoofdmenu

donderdag 25 mei 2017

Lange duurloop
Vorige zaterdag had ik zin om een lange, trage duurloop te doen. Om eens niet naar Buggenhout bos te gaan, stippelde ik een tripje uit om via Lebbeke, Opwijk, het Leireken naar de Hoge Jan en zo naar huis te lopen. Ik probeerde ‘traag’ te lopen, maar kon dat precies niet. Als ik aankwam stond er 14 km op mijn teller aan een gs. van 11 km/u. Het liep bijzonder vlot. En de gem.hs. was ok met 143.
Normaal gezien zou ik zondag as in Lebbeke gaan lopen, maar in plaats daarvan doe ik opnieuw een lange duurloop.
Ondertussen is het genieten van het mooie, warme weer. ‘s Avonds thuis komen, buiten op het terras eten, in de tuin werken en/of uitrusten in het zonnetje … zalig gewoon. Dit kan ik best gewoon worden, ook de 4 dagen verlof in het verschiet zullen deugd doen. Dan kan ik naast tuinieren ook nog wat aan mijn modelspoorbaan werken.
Vandaag, donderdag, eerste dag verlof, hebben An en ik in de tuin gewerkt. 's Avonds met het mooie, warme weer een BBQ gehouden en de dag afgesloten met een fietstochtje van 27km.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: