Hoofdmenu

woensdag 7 juni 2017

'Sportief’ weekend
Ik ben begonnen aan mijn zomerse-vrijdagen-verlof. Tem half September neem ik elke vrijdag verlof. Heel tof want het werk dat ik anders op zaterdag doe veschuift naar vrijdag en dat van zondag naar zaterdag zo dat we op zondag een ‘vrije’ dag hebben.
Dit jaar heb ik de streekbierenloop aan mij laten voorbij gaan. 1,5 u rondjes van 2 km lopen is niet leuk meer na 2 deelnames. Daarom ben ik zaterdag en gisteren gaan lopen. Maandag was het de bedoeling van heel traag aan een lage hs te lopen. Dat is me gelukt met een gem.hs van 129 . Zondag zijn An en ik zo’n 6 km gaan wandelen ter voorbereiding aan onze (wandel) zomervakantie.
Ondertussen zijn de voorbereidingen van de verhuis van mijn treintjesbaan naar een kamer volop aan de gang. Tegen eind deze week zouden alle 5 de modules op hun plaats kunnen staan. Dan kan (her)beginnen aan de aanleg ervan.

Ze is met 60cm (gekrompen door plaatsgebrek. Maar met 3m op 1,2m is ze nog steeds groot genoeg om de treinen laten rond te rijden.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: