Hoofdmenu

zaterdag 13 mei 2017

Mindere periode
Het liep vlot zo na de Avaloop, maar nadien ging het langzaam bergaf. Einde april ging ik mede door het slechte weer nog eens in de fitness op e loopband lopen. 1 uurtje aan 10,6 km/u en ik was compleet leeggelopen. Niet normaal. Sindsdien heb ik echt geen zin meer om te lopen. Op donderdag ging ik zonder problemen bloed geven. Vorige week heb ik een ganse week last gehad van draaierigheid. Toen ik mijn bloeddruk nam, was die maar 10,6 - 7,6 waar ik normaal 12,6 heb. Een gans weekend was het hetzelfde en heb ik heel veel geslapen. Toch voel ik mij nog steeds heel moe. Raar, want op het werk is het niet echt druk. Deze week kreeg ik een brief van het Rode Kruis met de mededeling dat mijn hemoglobinewaarde te laag is. Na contact met de huisarts en heb ik een bloedafname/onderzoek ondergaan waaruit blijkt dat mijn ijzer ok is, maar ik te veel witte bloedcellen heb. Afwachten wat het stoelgangonderzoek zal aan het licht brengen.
Deze week ben ik 2 x gaan lopen, 8 en 10 km aan een gezapig tempo van 10,7 km/u. Geen problemen gehad tijdens en achteraf.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: