Hoofdmenu

dinsdag 29 augustus 2017

Oesje
Ik ga proberen om opnieuw regelmatiger iets te posten op mijn blog.
Ondertussen ben ik blijven lopen. Enkel trage lange duurlopen van 12 tot > 18km dit om mijn basisconditie terug op peil te krijgen. Zo probeer ik toch 3x per week te gaan lopen. Zaterdag ben ik eens zomaar gaan lopen zonder een echt plan langs waar en hoe lang ik zou lopen. Ik had genoeg drinken mee om 1u30 toe te komen. Het werd een toerke van > 15km langs zo veel mogelijk onverharde wegen. Heel toffe gevonden. Zelfs een paar die doodliepen waar ik dus rechtsomkeer moest maken. Eens het ‘s avonds terug vroeger donker wordt zal ik opnieuw naar de piste in Lebbeke gaan lopen. Misschien dat ik mij opnieuw een VAL nummer ga aanvragen zodat ik af en toe nog eens kan deelnemen aan een cross in de geburen. Maar dan zal ik eerst wat snelheid moeten trainen want nu jog ik aan +/- 10,4 km/u.

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: