Hoofdmenu

zaterdag 16 september 2017

Spottersday 2015
Eindelijk heb ik een tool gevonden waarmee ik een verzameling foto's kan omzetten naar een presentatie die er mag zijn. Movavi is de naam. Niet gratis maar het is een heel makkelijke tool waarmee je heel veel kan doen, muziek toevoegen, foto overgangen en nog veel meer. Omdat de video (voorlopig) nog te groot is, moet ik een andere oplossing zoeken om hem hier te posten.

Nu heb ik een nieuwe loopuitdaging gevonden. Op 1 november wordt in Berlare een halve marathon georganiseerd. Rond het Donkmeer in een rustige omgeving zal het zalig lopen worden.
Nu loop ik meestal trage kilometers. Morgen bv. >18 km. Mijn hartslag is daarbij relatief laag (134 bpm). Er is wel nog wat werk aan de winkel om proberen binnen de 2 uur binnen te zijn.

http://www.demooistehalve.com/

Tot de volgende keer

Geen opmerkingen: